сряда, 15 май 2013 г.

Били ли сте някога обект на кибертормоз? Разкажете ни накратко.

10 коментара:

  1. Не, не съм, но мой познат беше. Той беше много добро момче, умно, интелигентно, възпитано.. Абе, готин беше! Но пък в училището му имаше друго момче, което непрекъснато се състезаваше с него и никак не го харесваше. Затова в един момент той почна да пуска гадни коментари в мрежата за моя познат, за да могат да ги видят всички, които учеха в тяхното училище. Коментарите бяха много кофти и по мое мнение абсолютно неверни!!! В тях имаше неща как този мой познат си изкарвал оценките, подмазвайки се на учителите, бил грозен, нямал истински приятели освен дебелите книги, с които се хранел и т.н. Много тъпо отношение! Моят познат не успя да удържи на натиска и се премести в друго училище.

    ОтговорИзтриване
  2. Не, не съм била.

    ОтговорИзтриване
  3. Да, веднъж. Веднъж се скарах с едни момичета от класа ми и след това те започнаха да ме нападат във Фейсбук. Пишеха ми, че съм грозна и приличам на прасе на всяка снимка. После започнаха да правят колажи с мои снимки, на които лицето ми беше сложено върху прасе, жаба, дебело тяло и др. Единственото хубаво нещо беше, че приятелите ми ме защитиха, а гаджето ми ми даде съвет просто да огранича контактите си с тях и да ги блокирам. Така и направих... и се чувствам супер!

    ОтговорИзтриване
  4. Когато бях по-малък, имах един такъв случай. Беше ми кофти, защото се изсипаха куп обиди по мой адрес, а тези, които ги сипеха, ги наричах "приятели" преди това.

    ОтговорИзтриване
  5. Не, не съм била.

    ОтговорИзтриване
  6. Не, самата аз не съм била жертва.

    ОтговорИзтриване
  7. Да, опитаха се едни бивши съученици да направят нещо такова преди 1-2 години, но не им се получи. Блокирах ги и след това говорих с нашите и те се свързаха с класната ни и с родителите им. След това ги преместиха в друго училище и повече не съм ги виждала.

    ОтговорИзтриване
  8. Мне, не съм била обект на кибертормоз.

    ОтговорИзтриване
  9. Не, не съм, но ако съм, ще ги разхвърлям всичките. :D

    ОтговорИзтриване
  10. Да, била съм. Когато бях 5-6 клас имах една приятелка, с която всичко си споделях. Дори неща, за които сега знам и осъзнавам, че не бива да се казват на всекиго. Един ден се скарахме и след това дълго време не си говорехме. Тя се обърна срещу мен и започна да ме обижда. Това се прехвърли и в сайтовете в интернет, където и двете имахме регистрация. Започна да ми праща подигравателни коментари на снимките и публикациите, обиждаше ме и пишеше неща от сорта на "Умри!", "Ти си едно нищо", "за нищо не ставаш" и т.н.

    ОтговорИзтриване