сряда, 15 май 2013 г.

Към кого бихте се обърнал, ако станете обект на кибертормоз?

10 коментара:

  1. Към родителите ми, естествено! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Към приятел най-вероятно

    ОтговорИзтриване
  3. Към никого. Ще се оправям сам!

    ОтговорИзтриване
  4. Ще споделя с нашите. Те винаги ще ме изслушат и ще могат да ми дадат някакъв съвет.

    ОтговорИзтриване
  5. Ще споделя с родителите ми най-вероятно или с някой приятел, ако знам, че мога да разчитам наистина на него.

    ОтговорИзтриване
  6. За да им направя мръсно и да накажа тези, които ме злепоставят и се опитват да се гаврят с мен, може да се обадя в полицията. Тогава ще стане много страшно за тях! хахаха

    ОтговорИзтриване
  7. На първо място към родителите си, след това бих споделила с приятелите си и, ако наскрая не мога да се справя със ситуацията бих се обърнала към специалист.

    ОтговорИзтриване
  8. Към родителите ми и към училищната психоложка. Много е готина и има много връзки с различни институции.

    ОтговорИзтриване
  9. Към родителите и приятелите ми.

    ОтговорИзтриване
  10. Към майка ми най-вече. Тя винаги е знаела как да постъпи и как да ми помогне.

    ОтговорИзтриване