сряда, 15 май 2013 г.

Според Вас, кой е най-добрият метод/способ за справяне с кибертормоза?

10 коментара:

  1. Според мен, най-добрият метод е блокирането и ограниченият достъп на този, който те тормози.

    ОтговорИзтриване
  2. Според мен, всеки метод става освен този да стоиш и да бездействаш. Никой не е длъжен да търпи да му се подиграват и да го наказват за нещо, за което няма вина.

    ОтговорИзтриване
  3. Като игнорнеш този, който те тормози и просто го блокираш.

    ОтговорИзтриване
  4. Съгласен съм с горния коментар. Просто трябва да игнорираш източника и да го блокираш. Така повече няма да ти навлиза в личното пространство.

    ОтговорИзтриване
  5. Ами, като съобщиш в полицията може би. Това си е сериозен проблем, който иска сериозни мерки.

    ОтговорИзтриване
  6. Както казах и по- рано тоталното безразличие за мен е най- силното оръжие в подобна ситуация.

    ОтговорИзтриване
  7. Като не обръщаш никакво внимание на такива дребни хорица. Те просто не си заслужават да им отделиш дори една сек от времето си, за да се занимаваш с тях.

    ОтговорИзтриване
  8. Ами, като разкажеш за това на някого. Няма значение на кого. Дали това ще бъдат родителите ти, приятелите, учител или училищен психолог няма значение. Важно е да получиш подкрепа и да не се опитваш да се бориш сам.

    ОтговорИзтриване
  9. Пълното блокиране и ограничаването на този, който ме тормози, до мен самата. Така си спестявам четенето на глупости и стотици нервни клетки. :)

    ОтговорИзтриване
  10. Като не обръщаш внимание и споделиш с някого за проблема.

    ОтговорИзтриване